»S strankami, ki bodo škodo prijavile na daljavo, bodo predstavniki Zavarovalnice Triglav stopili v stik v najkrajšem mogočem času in se z njimi dogovorili o nadaljnjem poteku reševanja škodnih zahtevkov.«
»Prebivalcem, ki jih prizadenejo neurje ali drugi vremenski ekstremi, kot so tudi poplave, svetujemo, naj najprej zaščitijo lastna življenja in šele zatem, če je to varno, svoje premoženje.«
»Ocenjevanje škode poteka intenzivno. Z namenom čim hitrejše obravnave vseh zahtevkov si pri tem pomagamo tudi s sodobnimi napravami, kot so letalniki, kamere in skener za točo.«
»Pri poplavah se celotne škode praviloma ne da oceniti prej kot v 14 dneh, zato pretirana hitrost pri ocenjevanju ni smiselna.«
»V zadnjih dveh letih opažamo trend dvigovanja cen nadomestnih delov, urne postavke kleparjev, ličarjev, avtoserviserjev in seveda vleke.«
»Samo lani smo imeli za približno pol milijona evrov več izplačil iz naslova toče kot pa v letu prej. Ker smo po zakonu dolžni imeti dovolj sredstev za pokrivanje škod iz avtomobilskih zavarovanj, mora takšnemu škodnemu povišanju slediti tudi dvig premije.«
»Zato bomo tudi v prihodnje še naprej skrbno spremljali gospodarsko makrookolje in dogajanje na trgu za zagotavljanje ustreznih kritij ob določeni premiji.«
»V lanskem letu smo zlasti zaradi visoke rasti cen nadomestnih delov in cen storitev pogodbenih partnerjev, ki presegajo indeks splošne inflacije – ta se je lani na letni ravni gibala okoli 10 odstotkov – prilagodili premije na področju avtomobilskih zavarovanj. To se je odrazilo v nekaj manj kot 10-odstotni podražitvi zavarovanj v drugi polovici lanskega leta in nekoliko več kot osemodstotni letošnji podražitvi, saj so se prej omenjeni inflacijski pritiski nadaljevali.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju